ثبت‌نام فوری وام ازدواج ۳۰ میلیونی

ثبت‌نام فوری وام ازدواج ۳۰ میلیونی

ثبت‌نام فوری وام ازدواج به‌ عنوان کمک‌ هزینه‌ای که از طرف دولت جهت تسهیل امر ازدواج داده می­شود، مطرح هست. برخلاف وام­های دیگری که در بانک­ها برای پرداخت کالا و موارد دیگر پرداخت می­کنند، وام ازدواج قرض‌الحسنه بوده و تنها کارمزد ۴ درصد دارد، به همین دلیل می­تواند؛ در خرید لوازم اولیه زندگی و یا برای راه­­ اندازی یک مراسم ساده عروسی کمک‌کننده باشد. اگر چه با وجود افزایش قیمتی که در نرخ اجناس اتفاق افتاده، قطعاً قدرت خرید، با ثبت­ نام وام ازدواج ۳۰ میلیونی نسبت به سال قبل بسیار کاهش‌ یافته، اما باز هم در این شرایط، ثبت‌ نام وام ازدواج می­تواند قسمتی کوچکی از مشکلات شما را حل کند.

ثبت‌ نام وام ازدواج در سامانه

ثبت‌ نام وام ازدواج در سامانه­ای که به‌ طور رسمی اعلام‌ شده است، انجام می­شود. اگر شما تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده و یا ثبت‌نام شما به علت عدم مراجعه حذف‌ شده است، وقت را غنیمت شمرده و سریعاً برای ثبت‌نام وام اقدام نمایید. با توجه به تورمی که در سال ۹۸ نیز گریبان اقتصاد کشورمان را خواهد گرفت، قطعاً خرید کالاهای با دوام و ضروری هرچه زودتر اتفاق بیفتند سبب می­شود؛ شما با وامی که از طریق ثبت‌نام فوری وام ازدواج درخواست کرده ­اید اکنون تعداد بیشتری نسبت به سال آینده خرید کنید.

ثبت‌نام فوری وام ازدواج 30 میلیونی

شرایط ثبت‌نام وام ازدواج سال ۹۸

دولت در راستای حمایت بیشتر از جوانان و تسهیل امر ازدواج سعی کرده در مورد شرایط ضامن نیز شرایط را راحت­تر کند. به‌ طوری‌ که گفته‌ شده تنها یک ضامن معتبر و اخذ سفته کفایت می‌کند.

متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از تاریخ وقوع عقد، به مدت ۲ سال و سه ماه شمسی (۲۷ ماه)، مهلت ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند .

با توجه به افزایش مبلغ وام سال ۹۸ احتمال افزایش متقاضی وام بیشتر خواهد بود؛ اما تعداد بانک­ها که در این امر مشارکت خواهند کرد و ظرفیت موجود، به منابع واقعی برای تأمین بودجه بستگی دارد. تجربه ثابت کرده است هرچه قدر برای ثبت‌نام زودتر اقدام شود؛ احتمال گرفتن وام و در نوبت ماندن کمتر است.

درباره شرایط ثبت­ نام برای وام نیز باید گفت؛ بقیه شروط مانند سال ۹۷ هست، با توجه به اقدامات برای مبارزه با کودک همسری، همچنان برای زوجین کمتر از ۱۸ سال، وام در نظر گرفته‌شده و به ولی یا قیم قانونی آنان پرداخت می­شود. جهت ثبت­نام وام ازدواج سال ۹۸ می­توانید به کافی­نت­های معتبر مراجعه کنید.