ثبت نام وام ازدواج راه حلی برای آسان تر شدن ازدواج

ازدواج مصداق این جمله است که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها. ازدواج با همه ی زیبایی ها و توصیه هایی که به انجام آن شده است امری سخت، پیچیده و نیازمند آمادگی هایی است. از آمادگی های روحی برای برعهده گرفتن مسئولیت های بیشتر گرفته تا آمادگی های مالی مراحلی هستند که زیر بنای یک ازدواج موفق و زندگی موفق هستند. امروزه گاهی اوقات دیده شده است که زوجین باوجود داشتن تفاهم های مورد نیاز برای شروع زندگی، با غولی به نام مشکل مالی روبرو می شوند. در هر حال برای شروع هرکاری نیاز مند به داشتن یک سری ضرورت های مالی است. ثبت نام وام ازدواج می تواند یک زیربنا برای شروع زندگی تلقی شود و تا حدودی از هزینه های اولیه ی زندگی مشترک را تامین کند.

ثبت نام وام ازدواج راه حلی برای آسان تر شدن ازدواج

ثبت نام وام ازدواج چگونه امکان پذیر است؟

ثبت نام وام ازدواج بسیار سهل و آسان است. تنها کافی است بعد از عقد به سایت مورد نظر مراجعه کرده و مشخصات خود را وارد کنید. سپس بعد از مدت ۳ تا ۴ روز شعبه ی بانک مورد نظر برای شما ارسال می شود و در زمان مقرر با مدارک و ضامن به بانک مراجعه می کنید. در سال ۹۶، ۱۰ میلیون و در سال ۹۷، ۱۵ میلیون تومان به هریک از زوجین تعلق خواهد گرفت.

شرایط ثبت نام وام

برای ثبت نام وام ازدواج فقط کافی است دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران بوده و یک ضامن معتبر داشته باشید. وام ازدواج دارای کارمزد ۴ درصد است و به شما ۶۰ ماه مهلت داده می شود تا آن را باز پرداخت کنید. امروزه سرعت تعلق گرفتن وام ازدواج نیز افزایش یافته است و دیگر نیازی به در صف قرار گرفتن وجود ندارد.

وام ازدواج به دختران دارای ۱۳ سال سن و پسران دارای ۱۵ سال سن تعلق می گیرد و وام آن ها به والدینشان داده می شود که این موضوع خود جای بحث دارد و بنظر می رسد تشویق کننده ی ازدواج در سن پایین محسوب می شود.