سامانه تسهیلات ثبت نام وام ازدواج

سامانه تسهیلات ثبت نام وام ازدواج

طرح ثبت نام وام ازدواج بصورت آنلاین:

ثبت نام وام ازدواج از تاریخ عقد به مدت ۲۴ ماه برای زوجین مقدور می­باشد و زوجین می­توانند با تکمیل مدارک و ثبت نام آنلاین نسبت به دریافت وام اقدام نمایند. سامانه تسهیلات وام ازدواج سایت جنوب سافت نیز به منظور بهره مندی یکسان تمامی اقشار جامعه امکان ثبت نام وام ازدواج و نیز دریافت وام را در اسرع وقت را مهیا نموده است.

سامانه تسهیلات ثبت نام وام ازدواج

سامانه ثبت نام وام ازدواج

وام ازدواج رایج­ترین و شناخته ­ترین نوع وام برای زوجین می­باشد که برای تهیه ملزومات ضروری مراسم عروسی و یا نیز خرید و اجاره مسکن مورد استفاده قرار می­گیرد. تمایز نوع وام ازدواج سی میلیون تومانی با سایر وامهای اعطایی مراکز مالی کشور از لحاظ میزان کارمزد و مدت بازپرداخت، سبب شده است که خیل قابل ملاحظه­ای از زوجین جهت استفاده از این امکان مالی به بانکها مراجعه نمایند. شرایط بازپرداخت این وام به گونه­ای است که هر یک از زوجین می­توانند بدون داشتن دغدغه به سهولت آنرا با بانک عامل تسویه حساب نمایند. این موضوع جذابیت دریافت این کمک مالی را در بین زوجین جوان افزایش داده است.

با افزایش میزان متقاضیان دریافت این نوع وام، استفاده از خدمات آن­لاین می­تواند مفید و تسهیل کننده امر دریافت سریع این تسهیلات باشد. ثبت نام وام ازدواج در سطح قابل توجهی توانسته است با حذف بسیاری از مراحل غیر ضروری سرعت دریافت این وام را افزایش دهد

سامانه تسهیلات ثبت نام وام ازدواج

مزیت ثبت نام وام ازدواج بصورت آنلاین:

دریافت این نوع وام شرایطی بسیار سهل­تر نسبت به سایر وام های موسسات و بانکهای عامل دارد. زوجین می­توانند بطور همزمان در یک بانک و صرفا با معرفی یک ضامن برای هر دو زوج، وام مورد نیاز را دریافت نمایند. شرایط تعریف شده برای ضامن نیز بسیار آسان و قابل دسترس است. بازپرداخت این وام در طی ۶۰ ماه و با اقساط متناسب با درآمد زوجهای جوان در نظر گرفته شده است.

هزینه استفاده از خدمات ثبت نام وام ازدواج بصورت آنلاین در مقایسه با هزینه­های مربوط به مراجعه حضوری بسیار ناچیز می­باشد. از اینرو استفاده از این امکان علاوه بر سرعت، امکانی مقرون بصرفه برای زوجین مهیا نموده است.خدمات سایت محدود به منطقه و یا جغرافیای خاص نمی­باشد و شامل خدمت­رسانی به اقصی نقاط کشور می­گردد. این موضوع توانسته است امکان استفاده یکسان زوجین را در سراسر کشور مهیا نماید.

سامانه تسهیلات ثبت نام وام ازدواج

این تسهیلات صرفا برای متقاضیان ازدواج اول قابل دریافت می­باشد و متقاضیان ازدواج دوم صرفا در صورتیکه در ازدواج اول از امکان دریافت وام استفاده نکرده باشند می­توانند نسبت به ثبت نام وام ازدواج از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین متقاضیان باید توجه داشته باشندکه در صورت داشتن شرایط سنی ۱۵ سال شمسی برای آقایان و ۱۳ سال شمسی برای دوشیزگان نسبت به ثبت نام وام ازدواج اقدام نمایند.

امکان پرداخت دستمزد ثبت نام وام ازدواج  بصورت آنلاین از طریق سایت میسر شده است. سایت جنوب سافت به واسطه بهره­مندی از نماد اعتماد پرداخت الکترونیکی و سایر مجوزهای قانونی، پرداخت مطمئنی را برای متقاضیان مهیا نموده است. امکان دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان سایت نیز به واسطه راههای ارتباطی اعلام شده میسر می­باشد.