ازدواج آسان با وام ازدواج

ازدواج آسان با وام ازدواج

 ازدواج سنت نیکو و پسندیده الهی می‌باشد که بسیار به آن سفارش شده است اما ازدواج در شرایط کنونی با شرایط و مشکلات بسیاری از جمله مشکلات مالی فراوانی روبرو شده است.  با توجه به قیمت ها که نرخ ثابتی  ندارند افراد زیادی تصمیم میگیرند که در زمان ازدواج خود به دریافت تسهیلات و یا وام ازدواج بپردازند ثبت نام وام ازدواج برای آنهایی که قصد شروع زندگی خود را دارند کمک بسیار بزرگی می باش.

افرادی که تازه ازدواج نموده اند  و در فکری برای حل بسیاری از مشکلات مالی خود هستند می توانند اقدام به دریافت وام کنند. این افراد چگونه می توانند  این تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کنند و یا ثبت نام وام ازدواج را انجام دهد.

ازدواج آسان با وام ازدواج

چگونگی ثبت نام وام ازدواج

وام ازدواج امروز بسیار راحت و آسوده شده است و افراد به راحتی می توانند به ثبت نام و دریافت آن اقدام نموده. به خاطر مسائلی مانند شلوغی اداره ها، زمان‌بر بودن کار و یا مراحل اداری ثبت نام وام ازدواج چند سالی است که به صورت اینترنتی انجام می‌شود و شما به جز ثبت نام در سایت  راه دیگری برای ثبت نام وام ازدواج خود ندارید و باید از طریق  سایت اقدام به ثبت نام و دریافت وام خود نماید.

اما قبل از اینکه اقدام به ثبت‌نام نمایید بهتر است که به یکی از بانکهایی که در ثبت نام خود انتخاب می نمایید مراجعه نموده و از شرایط دریافت وام آنها مطلع شده و بانکی که میتوانید شرایط آن را فراهم کنید را انتخاب کنید.

 اکنون برای شما سوال می شود که دریافت وام ازدواج از هر بانکی امکان پذیر میباشد و هر بانکی که ما انتخاب کنیم ممکن است که وام ازدواج را پرداخت کند یا خیر؟

امکان دریافت در هر بانک

شما در زمان  ثبت نام در سایت مذکور لیستی از بانک‌ های که می توانید برای دریافت وام ازدواج به آنها مراجه کرده را مشاهده می‌کنید.در این لیست از بانک ها ممکن است نام بعضی از بانک‌ها مشاهده نشود و یا بعضی از بانک ها ذکر کرده باشندکه دارای اعتبار کافی برای پرداخت تسهیلات وام قرض‌الحسنه ازدواج نمی باشند.

بنابراین اینکه شما چند این بانک را در لیست خود انتخاب کنید و ثبت نام وام ازدواج را انجام دهید بسیار مهم می باشد زیرا ممکن است بانک مورد نظر شما اعتبار و بودجه کافی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه شما را نداشته باشد و همچنین ممکن است مدت زمانی طولانی را مجبور شوید در نوبت بمانید تا نوبت دریافت وام ازدواج شما انجام شود.

مشکلات دریافت وام ازدواج

با توجه به اینکه وام ازدواج برای حل بسیاری از مشکلات مالی  جوانان در ابتدای ازدواج و تهیه بسیاری از ضروریات لازم است به ازدواج می باشد. بیشتر جوانان در پی این میباشند که آیا دریافت وام ازدواج مشکلاتی در پیش رو دارد یا خیر و یا این چه مسائلی  برای دریافت این وام مورد نیاز می باشد بدانند؟

در ابتدا  باید شرایط بانک مورد نظر را سنجیده و سپس اقدام به ثبت نام وام ازدواج خود نمایند. خوشبختانه با تصمیماتی که امسال در مورد دریافت وام ازدواج در مجلس گرفته شد مبلغ این وام به ۳۰ میلیون تومان برای هر  یک از زوجین امکان پذیر شده است و همچنین به کلیه شعب بانک ها ابلاغ شده است که پرداخت به دلیل اینکه فراهم نمودن شرایط بانک ها بسیار سخت می باشد با سفته و یک ضامن معتبر پرداخت تسهیلات امکانپذیر باشد.

برای افرادی که اقدام به دریافت وام پس از ازدواج خود میکنند این سوال مطرح می‌شود

شرایط وام ازدواج

شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه چه میباشد و یا اینکه چند درصد به آن افزوده می‌شود. تنها۴ درصد سود دارد و طبق تصمیم مجلس پرداخت آن به صورت شصت ماهه یعنی پنج ساله می باشد و شما می توانید مبلغ دریافتی خود را بصورت ۵ ساله پرداخت نمایید.

دقت کنید که در زمان ثبت نام تمامی مدارک لازم درخواست شده است شما را به همراه داشته باشید و تمامی مشخصات خود را به صورت دقیق وارد نمایید تا دچار مشکل و یا تاخیر در پرداخت خود نشوید. همچنین این مسئله را نیز باید بیان کرد که مجلس به تمامی شعب این دستورالعمل را داده است که در پرداخت به جوانان و همچنین افرادی که قصد شروع زندگی خود را دارند کوتاهی نشود و در سریعترین زمان ممکن این وام را به آنها پرداخت کند.

مدت زمانی که شما می توانید  پس از پذیرفته شدن در  سایت و دریافت کد رهگیری خود به بانک اعلام کنید حدود دو ماه می باشد و پس از این مدت زمان به صورت خودکار اسم شما حذف و نوبت به شما به افراد دیگر واگذار میگردد که به این تسهیلات بیشتر نیازمند باشند و یا شرایط دریافت آنها از شرایط دریافت شما آماده و مهیا تر باشد.

پس از اینکه اسم شما از لیست حذف شد شما دوباره می توانید برای ثبت نام وام ازدواج اقدام نمایید و وام ازدواج خودرا دریافت کنید اما به این موضوع دقت کنید که پس از دریافت کد رهگیری دو ماه بیشتر برای ارائه مدارک به بانک زمان ندارید.