ازدواج و وام ۱۵ میلیونی

ازدواج و وام ۱۵ میلیونی

ازدواج و مشکلات پیش روی آن

همان طور که میدانید امروزه ازدواج مانند سال های گذشته نیست و با مشکلاتی روبرو شده است. از جمله مهم ترین مشکلات که پیش روی ثبت نام وام ازدواج قرار دارد مشکلات مالی است. تامین هزینه های زندگی، اجاره خانه و هزینه های زندگی از جمله مهم ترین معضلات و مشکلات ازدواج محسوب می شوند. نبودن ازدواج شاید در ابتدا موضوعی پیش پا افتاده بنظر برسد اما یک پایه برای شروع مشکلات جامعه محسوب می شود. یکی از راه حل هایی که امروزه برای حل مشکل مالی پیش روی جوانان قرار گرفته، وام ۱۵ میلیونی برای هریک از زوجین است، هرچند که این میزان وام نمی تواند به طور کامل هزینه های زندگی را تامین کند اما می توان به عنوان کمک خرجی مورد استفاده قرار گیرد.

ازدواج و وام 15 میلیونی

ازدواج و وام ۱۵ میلیونی

از مزایای وام ۱۵ میلیونی این است که به هرکسی که تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد این وام اهدا می شود و برای گرفتن آن به چیز زیادی نیاز ندارید کافی است سند ازدواج، کارت ملی و یک ضامن داشته باشید و اگر هم که کارمند دولت باشید، قسط های این وام از حساب شما کسر خواهد شد.

معایب وام ۱۵ میلیونی

از معایب شاید بتوان به پیدا کردن ضامن برای آن اشاره کرد. ضامن وام باید یکی از کارمندان دولت باشد یا یک مشتری خوش حساب باشد که بانک او را تایید کند و یا اینکه یک کاسب باشد که هنوز محل کسب آن دایر است.

لازم به ذکر است که وام ۱۵میلیونی به هر دو زوج تعلق می گیرد، بنابراین هردو زوج باید برای گرفتن وام ۱۵ میلیونی ثبت نام کنند. گرفتن این وام به طور قطع مشکلات پیش روی ازدواج را به طور کامل حل نخواهد کرد، با این حال می تواند راه ازدواج را آسان تر کند.