ثبت‌نام اصولی وام ازدواج

ثبت‌نام اصولی وام ازدواج

شرایط اقتصادی نامناسب، وام را به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از انسان‌ها بدل کرده ‌است. مبلغ قابل‌توجه و سود پایین وام ازدواج برخی از نیازهای مالی زوجین در ابتدای زندگی مشترک را به‌خوبی تأمین می‌کند. ثبت‌نام سریع و صحیح تسهیلات ازدواج مراحل و قوانینی دارد که رعایت آن‌ها دریافت وام را تسهیل می‌بخشد.

قسط‌بندی صحیح وام، امکان بازپرداخت آسان را برای زوجین فراهم کرده است. در واقع مهلت بازپرداخت این وام بیش از ده سال است که هیچ فشار اقتصادی متوجه زوجین نشود. در چنین موقعیتی بهترین کار، صرف وام جهت خرید اقلام ضروری زندگی است. بدین ترتیب می‌توان حداکثر سود را از تسهیلات ازدواج کسب کرد.

نحوه ثبت‌نام اصولی وام ازدواج

دریافت تسهیلات ازدواج طی مراحل مختلفی چون ثبت‌نام وام ازدواج در سایت قرض‌الحسنه، ارائه مدارک شناسایی لازم و مراجعه به بانک میسر می‌شود. درخواست وام با ثبت‌نام در سایت ارائه وام ازدواج و دریافت کد رهگیری ثبت می‌شود. ارائه کد رهگیری و پرونده تکمیل حاوی عقدنامه و کپی مدارک شناسایی زوجین به بانک، گام بعدی در دریافت وام است. ارائه سفته و معرفی ضامن معتبر نیز از الزامات فرایند وام هستند.

مبلغ چشمگیر تسهیلات ازدواج

ارتقا مبلغ وام ازدواج به بیش از ۱۸۰ میلیون تومان، راهگشای مشکلات اقتصادی بسیاری از زوجین است. به‌طوری‌که حداقل مبلغ قابل دریافت تسهیلات ازدواج ۱۸۰ میلیون و حداکثر آن ۲۲۰ میلیون تومان است. البته رعایت شرط سن دختر و پسر برای وام ۲۲۰ میلیونی الزامی است. به صورتی که باید حداکثر سن پسر ۲۵ سال و حداکثر سن دختر ۲۳ سال باشد. طبق دستور مراجع بالاتر، مبلغ وام و تسهیلات ازدواج برای زوجین ایثارگر تقریباً ۲ برابر مبلغ رایج است.

فرمول اقتصادی مصرف وام ازدواج را دریابید!

تخصیص وام ازدواج به جوانان به‌منظور کاهش دغدغه مالی زوجین و افزایش نرخ ازدواج صورت‌گرفته است. هرچند این مبلغ در برابر تورم و نیازهای مالی جوانان ناچیز است؛ اما بهره‌گیری از آن امری هوشمندانه است. برنامه‌ریزی صحیح اولین گام برای مصرف اصولی تسهیلات ازدواج است. بهترین گزینه برای صرف این وام، خرید لوازم ضروری، رهن منزل و خرید اتومبیل است. در نتیجه پرهیز از صرف وام برای برگزاری مراسم‌های غیرضروری و تشریفات تصمیمی اقتصادی است.

اقساط بازپرداخت تسهيلات ازدواج

برنامه‌ریزی بازپرداخت منظم تسهیلات ازدواج به حدی حائز اهمیت است که بهتر است پیش از ثبت‌نام وام ازدواج به آن توجه ویژه داشت. مبلغ اقساط این وام بنا به مبلغ اصلی وام طی پنج الی ده سال قابل بازپرداخت است. به طور مثال مبلغ قسط وام ۱۸۰ میلیونی با احتساب سود ۴ درصد، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. زمان پرداخت اولین قسط این وام بلافاصله یک ماه پس از دریافت وام آغاز می‌شود. وقت‌شناسی در پرداخت اقساط از بدهکار شدن و فشار اقتصادی پیشگیری می‌کند.

چرا ثبت‌نام وام ازدواج؟!

نیاز مالی از نیازهای اساسی زوجین هنگام پیوند پربرکت ازدواج محسوب می‌شود. تأمین مبلغ موردنیاز امور ریزودرشت ازدواج به طور معمول بدون یاری گرفتن از اطرافیان میسر نمی‌شود. ازاین‌رو دریافت تسهیلات ازدواج بهترین گزینه برای عدم مراجعه به اطرافیان و پیشگیری از بدهکاری است؛ بنابراین اقدام به دریافت این وام پیشنهادی اقتصادی است.