خاطرات ثبت نام وام ازدواج

خاطرات ثبت نام وام ازدواج

میخوام در مورد یه شرایط سخت باهاتون صحبت کنم.

بعد از کلی مشکل که جلوی پای من بود برای ازدواج بالاخره تونستم عقد کنم و تازه با انبوهی از مشکلات جدید مواجه شدم که حالا خونه رو باید چکار کنم وسایل روچه جور بخرم که البته از قبل یه سری وعده های کمک داده شده بود که بعد عقد همه زدن زیرش و من موندم. یه مقدار با دوستانم مشورت کردم و پیشنهاد بهم دادن که وام ازدواج بگیرم .

وام ازدواج تو سال ۹۹ چقدر هست؟

گفتن به هر متقاضی ۵۰ میلیون میدن

خاطرات ثبت نام وام ازدواج

من خیلی خوشحال شدم که خوبه دیگه این مشکلاتم کنار میذارم البته با پسندازی که از قبل داشتم. رفتم دنبال وام ازدواج ، پرس و جو کردم که شرایطش چیه و چی نیاز داره که گفتن شناسنامه و کارت ملی و سند عقد اینا رو میخواد . گفتم خوب اینا که چیزی نیست گفت ۳ تا ضامن کارمندی هم میخواد . من شدید تعجب کردم که ۳ تا کارمندی !!!!؟؟؟

مگه داخل هر خانواده کلا چندتا کارمند هست که من ۳ تا ضامن کارمندی بیارم. خلاصه با کلی خواهس و التماس به ۲ تا راضی شد و منم با کلی گشتن بالاخره ۲ تا ضامن پیدا کردم.

رفتم سراغ سامانه بانک مرکزی که ثبت نام کنم اطلاعاتم رو وارد کردم دیدم بانکی که میخوام تو لیست بانک ها نیست!!!

رفتم بانک گفتم که اسم بانک شما داخل سایت نیست گفت باید صبر کنید تا موجودی بگیره بعد انتخابش کنی ، گفتم که چطور بفهمم که کی موجودی گرفته گفت باید هی چکش کنی گفتم باشه. خلاصه روزی ۲۰ بار من این سایت رو چک میکردم تو ساعت های مختلف طی یک هفته که دیدم نه بابا این موجودی بگیر نیست رفتم دوباره بانک گفتم این بانک شما که موجودی نمیگیره که من یه هفته اس روزی ۲۰ بار چکش میکنم. گفتن این مسئله به ما مربوط نیست و بانک مرکزی چون موجودی محدود میده در حد ۵ دقیقه بانک موجودی میگیره و دوباره بسته میشه!!!

گفتم اینجور که نمیشه من که هیچ وقت نمیتونم ثبت نام کنم با این شرایط!!!

با آشنایان نشسته بودم و درد دل کردم که آره با مشکل گیر کردم نمیدونم باید چکار کنم واقعا خسته شدم. بعد یکی از آشنایان یه سایتی بهم معرفی کرد گفت برو اونجا ثبت نام کن منو چند روزه ثبت نام کردن گفتم چطوری مگه اونا چکار میکنن که من نمیتونم انجام بدم . گفت طبق چیزی که مسئول سایت گفت ، میگه که به صورت ۲۴ ساعته سامانه بانک مرکزی رو بررسی میکنن و وقتی که بانکت موجودی گرفت اتوماتیک ثبت نامت میکنن.

گفتم خیلی خوب حداقل دیگه روزی ۲۰ بار سایت رو چک نمیکنم رفتم داخل سایتشون ثبت نام کردم یه مبلغ ۲۰ تومن هم برای خدماتی که انجام میدن گرفتن. منتظر شدم تا فردا بعد از ظهر گفتم بذار یه پیام به واتس اپ پشتیبانشون بفرستم ببینم ثبت نامم به کجا رسیده که دیدم یه هو یه پیام برام اومد که یه کد رهگیری از سامانه بانک مرکزی ارسال شده کلی خوشحال شدم و به پشتیبانشون پیام دادم و کلی تشکر کردم و خیلیم رفتار محترمانه ای داشتن. ازشون پرسیدم که باید به بانک مراجعه کنم که گفتن نه باید صبر کنی یه پیامک تایید شعبه برات ارسال بشه بعد برو بانک .

منم تشکر کردم و منتظر پیام شعبه موندم که ۲ روز صبر کردم دیدم پیامک نیامد و دوباره به پشتیبان پیام دادم و گفتم که پیامک تعیین شعبه نیومد که پشتیبان گفت تایید شعبه توسط بانک مرکزی انجام میشه و ما دسترسی نداریم و شما باید منتظر باشد. که با تشکر کردم و منتظر شدم که فرداش پیامک تایید شعبه هم اومد و با خوشحالی رفتم بانک و وام ازدواجمو گرفتم.

خاطرات ثبت نام وام ازدواج