ثبت نام فوری وام ازدواج

ثبت نام فوری وام ازدواج

امروزه ثبت نام وام ازدواج ضرورت و اهمیت بسیار زیادی کرده است. ما در این وب سایت شما را تا دریافت وام ازدواج همراهی خواهیم نمود.

ثبت نام وام ازدواج در سال ۱۳۹۳ سه میلیون تومان و در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۱۵ میلیون تومان و در سال ۱۳۹۸ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت.

ثبت نام و پیگیری وام ازدواج :

اولین نگرانی که زوجین پس از عقد‌‌‌ دارند؛ درخواست و ثبت نام وام ازدواج برای انجام مراسم و خرید مایحتاج ضروری جهت شروع زندگی است. امروزه ثبت نام وام ازدواج ضرورت و اهمیت بسیار زیادی کرده است. ما در این وب سایت شما را تا دریافت وام ازدواج همراهی خواهیم نمود.

ثبت نام وام ازدواج در سال ۱۳۹۳ سه میلیون تومان و در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۱۵ میلیون تومان و در سال ۱۳۹۸ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت. وام ازدواج به هریک از زوجین به صورت جداگانه تعلق می‌گیرد و زوجین نیز می توانند ثبت نام وام ازدواج خود را با هم انجام دهند.

در مجموع وام ازدواج به زوجین در سال ۱۳۹۳ به مبلغ ۶ میلیون تومان و در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۳۰ میلیون تومان و وام ازدواج در سال ۱۳۹۸ به زوجین ۶۰ میلیون تومان به هر دو نفر از زوجین تعلق می‌گیرد.

شرايط دریافت وام ازدواج :

ثبت نام وام ازدواج براي هريک از زوجين بصورت جداگانه صورت می‌گیرد و هر یک از زوجین باید مدارک لازم مانند شناسنامه و کارت ملی و سند ازدواج را به همراه داشته باشند.

ثبت نام فوری وام ازدواج

پس از ثبت نام به هریک از زوجین کدرهگیری ۱۰ رقمی جهت پیگیری وام ازدواج تخصیص داده می شود.

پس از تعیین شعبه و دریافت پیامک، جهت پیگیری وام ازدواج و اطلاع از شعبه عامل اعطاي وام، می‌توانید مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که مدت زمان تعیین شعبه از سوی بانک ها با توجه به میزان منابع قرض الحسنه بانک ها تخصیص متغییر می باشد.

مراجعه به شعبه معرفي شده ظرف حداکثر  12 روز کاری ،با به همراه داشتن مدارک لازم الزامی می باشد.

درصورت عدم مراجعه به شعبه مربوطه در مدت زمان تعيين شده. اطلاعات ثبت نامی شما از سوی بانک مرکزی حذف خواهدشد و دوباره می توانید ثبت نام وام ازدواج را انجام بدهید

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوجین در حال حاضر مبلغ ۱۵ میلیون تومان میباشد. که به محض افزایش مبلغ وام ازدواج در همینجا به شما اطلاع رسانی های لازم را خواهیم نمود.

ثبت نام فوری وام ازدواج

مطالب مرتبط :

سامانه وام ازدواج

وام ازدواج دوم امکان پذیر هست؟